• Miley Cyrus Langgar Janji, Ramas Payudara Nenek

    Published: Tuesday, 29 August 2017
    A- A+


    Bukan saja aksi Katy Perry dengan konsep persembahan bermain bola keranjang di anugerah Muzik Video (MTV Video Music Awards 2017) semalam, mencuri tumpuan penonton malah bintang kontroversi Miley Cyrus juga tak mengalah dengan persembahannya tersendiri.

    Terpilih sebagai salah satu artis yang membuat persembahan di acara gilang gemilang itu, Miley muncul dengan aksi yang membuatkan penonton ternganga sekejap.

    Memetik laporan Dailymail, Miley menyanyikan lagu terbarunya bertajuk Younger Now di atas pentas di acara yang berlangsung di California itu. Dengan penampilan seksi serba merah muda, penyanyi berusia 24 tahun ini tampil bertenaga.

    Sebelum membuat persembahan, Miley awal-awal lagi sudah berjanji dengan bapanya, Billy Ray Cyrus, bahwa dia tidak akan tampil seliar dulu.

    Meski begitu, Miley tetap 'nakal'. Ketika di pertengahan persembahannya penyanyi yang pernah menjadi idola kanak-kanak kerana karakter Hannah Montana ini mengajak seorang nenek naik ke pentas dan menari.

    Dalam kesempatan itu, Miley meramas payudara seorang penari yang telah lanjut usia itu. Nenek yang beimej retro itu juga spontan memegang buah dada kekasih Liam Hemsworth ini.

    Padahal Miley sudah berjanji tidak akan mengulangi kesalahannya pada MTV Video Music Awards 2013. Pada waktu itu, Miley tampil sangat liar dan beraksi tidak senonoh di atas pentas. - MD





    Subjects:

  • No Comment to " Miley Cyrus Langgar Janji, Ramas Payudara Nenek "