Netizen Sebar Sijil Kahwin ‘Madu’ Nadia Nordin Tapi…


BELUM reda dengan video wanita yang dikenali sebagai Nadia Nordin memukul skandal suaminya, kini muncul pula sijil nikah untuk membuktikan wanita yang menjadi mangsa itu adalah isteri kedua.

Sijil nikah yang tersebar di media sosial hari ini mendakwa wanita yang menjadi mangsa itu adalah isteri kedua dan telah berkahwin di Songkla, Thailand.

Ada netizen menganggap dengan penyebaran sijil nikah tersebut dapat menjelaskan keadaan sebenar dan kejadian berkenaan adalah kerana isu salah faham.

Bagaimanapun, pemerhatian Mynewshub mendapati sijil tersebut adalah sama dengan sijil nikah dari Thailand yang boleh didapati dalam carian di internet.

Dalam sijil tulisan Thailand dan jawi itu tidak tercatat nama mangsa dan suami kepada Nadia yang dikenali sebagai Mohd Faisal sebaliknya tertulis nama Zakaria dalam tulisan jawi.

Turut diragui adalah tarikh yang ditulis dalam sijil tersebut adalah pada Mei 2010 sedangkan kejadian ini baru sahaja berlaku.

Banyak perkara yang diragui dalam sijil nikah yang dimuat naik dalam media sosial hari ini dan sehingga kini, tiada pihak yang tampil untuk mengesahkan mengenai pernikahan mangsa yang kononnya menjadi ‘madu’ kepada Nadia.

BACA INI: ‘Anak Saya Tak Pernah Cinta Suami Orang’ – Ibu Mangsa

Semalam sebuah video menjadi viral di media sosial memaparkan pemilik nama Nadia Nordin memukul dengan botol seorang wanita bogel yang didakwa menjalinkan hubungan sulit dengan suaminya.

Ibu mangsa kemudiannya membuat laporan polis selepas mengetahui kejadian tersebut dan mahukan tindakan tegas dikenakan terhadap individu yang memukul anaknya. – MYNEWSHUB.CC

No comments:

| | Copyright © 2014 SARAWAKIANA