Bar Di Dublin Guna Gambar Trump Sebagai Latar Tempat Buang Air Kecil


DUBLIN: Sebuah bar di Dublin menghias tempat buang air kecilnya dengan potret calon presiden Amerika Syarikat dari Parti Republikan, Donald Trump.

Para pekerja di bar Adelphi berkata, mereka belum pernah menerima sebarang aduan mengenai tandas baharu tersebut, namun akan menukarnya sekiranya Trump sah menjadi Presiden AS pada November nanti, lapor portal berita The Telegraph.

“Jika dia dilantik oleh rakyat Amerika nanti, kami akan menukar latar itu dengan segera sebagai menghormati pilihan rakyat negara itu.

“Saya cuma merasakan ini adalah salah satu cara bagi sesetengah orang untuk menzahirkan perasaan mereka terhadap pandangan Trump, selain menjadikan kunjungan mereka ke tandas suatu yang lebih menghiburkan,” ujar pengurus bar berkenaan, Tony McCabe.

Dalam akaun Facebook bar itu, para pekerja Adelphi berjenaka tentang betapa popular tempat buang air kecil itu dalam kalangan pengunjung lelaki, selain menerima cadangan untuk membuat sesuatu di tandas wanita.

Ini bukan kali pertama imej Donald Trump digunakan dalan tandas. Di China, wajahnya digunakan oleh sebuah syarikat untuk dicetak pada tisu tandas. -Agensi

No comments:

| | Copyright © 2014 SARAWAKIANA